perjantai 18. joulukuuta 2009

Talvipakkasella




Tämän ihanan villatakin sain lahjaksi viime jouluna. Olen käyttänyt sitä paljon, ja se näkyy. Nukkaa kertyy sinne tänne, mutta se ei menoa haittaa. Erityisen kovassa käytössä se on nyt tällä säällä. Tällä talvipakkasella, kun tuntuu ettei mikään vaatekerta ole tarpeeksi. Nautin tästä lumesta ja tästä kylmästä, mutta samalla palelen koko ajan. Sisälläkin. Minulla on muutenkin menossa värillisesti harmaa-kausi. Jostain syystä se väri miellyttää tällä hetkellä kovasti ja uusimmat hankinnatkin ovat tainneet olla pitkälti harmaita. Ei harmaan aina tarvitse olla kirosana. Siispä, valkeaa ja harmaata joulun odotusta!

3 kommenttia:

  1. kävin tänään halemassa uudet korkkarit ja uuden mekon uudeks vuodeks
    en löytänyt viel mekkoo mut ostin korkkarit, IHANAT, ja muistatsä sen yhen takin mitä kokeilin sillon siel malagan pimkiessä?No saman tyyppinen :) nyt enää pitää kattoo kumpi niin moneista mekoista ostais :D
    niin ja se takki on harmaa :D mä pidän kans harmaasta! <3

    VastaaPoista
  2. Oih, kuulostaa ihanalta:D Miten juhlitte uutta vuotta? Ikävä!

    VastaaPoista
  3. no.. mä ehkä syön kotona perheenkaa ja sit meen vähän aikaa tän mun kaverin kaa :DD ku sil on seuraava päivä työ päivä :( ja sit meen bilettämään kavereidenkaa :D

    VastaaPoista