tiistai 22. joulukuuta 2009

Lumipyryssä



On pyryttänyt lunta ihan valtavasti. Miten ihanaa! On niin kaunista. Aamulla herätessäni lunta tuli niin paljon etten nähnyt vastapäisiä taloja. Auton olen tämän kahden päivän aikana putsannut ainakin viisikymmentä kertaa. Se on aina ihan luminen kun hetkeksi pysähtyy. Eilen löysin ihanan pienen lahjatavara liikkeen. Minulle uuden, muuta kuulemma kuitenkin jo 50 vuotta vanhan. Ihana löytö! Nyt istyn kynttilän valossa ja odota joulua. Odotan jo kovasti. Ja matkaa myös!

2 kommenttia:

  1. olis ihanaa jos täällä kin satais lunta :D
    tänään olin ihan litimärkä ku menin kuvaa vähän ku pojat surffailivat, ku mun lauta ei mahtunut autoon... haha ja olin melkein koko ajan autossa miks en halunnut kastua :D yritin kuvaa siit asti.. haah ja sit olin vähän aikaa tän alexin kaa :D ja sitten kotiin ku oltiin vähän väsyneitä molemmat
    Käy kattoo kans mun blogii haha kirjotan harvoin kyl :P

    http://janaintaaelamajatkuu.blogspot.com

    <3

    VastaaPoista
  2. Ihanaa kun perustit blogin:) Näin voidaan vaihdella kuulumisia myös mun matkan aikana:)
    Hali<3

    VastaaPoista